Ga je eHerkenning voor meerdere organisaties of diensten gebruiken? Download het overzicht van organisaties en diensten en ontdek welk betrouwbaarheidsniveau jij nodig hebt.
Houd je bedrijfsgegevens, persoonsgegevens en een kopie van je identiteitsbewijs bij de hand. Alleen volledige aanvragen met handtekening worden in behandeling genomen.
Het standaard niveau voor het UWV is EH3. Hiermee zien werkgevers onder meer verzuimgegevens en uitkeringsgegevens van de Ziektewet in.
Voor de Belastingdienst is een aparte eHerkenning-omgeving beschikbaar. Dit is niveau EH3 met een aantal andere functies. Zoals voor loonheffing en omzetbelasting.
Met eHerkenning kun je veilig inloggen om online je zaken met de overheid te regelen. Op die manier weten organisaties zeker wie je zegt dat je bent én dat je mag doen wat je wilt doen. Daarnaast heb je de extra zekerheid dat de site waar je inlogt betrouwbaar en veilig is. Hoe hoger het niveau van eHerkenning, hoe meer gevoelige informatie je kunt uitwisselen.
eHerkenning is persoonsgebonden en niet overdraagbaar aan of te delen met anderen. Al deze extra zekerheden zorgen ervoor dat je veilig kunt inloggen. Het grote gemak is dat je met eHerkenning bij meerdere organisaties kunt inloggen. Het is dus niet meer nodig dat je voor elke partij aparte accounts en inlogcodes nodig hebt. Je kunt via eHerkenning met meerdere partijen zaken doen. Lees meer in het blog 'Wat is eHerkenning en wat zijn de voordelen?'.
Ben je een (semi-)overheidsorganisatie (of andere dienstverlener) en wil je jouw diensten ook (Europees) online aanbieden met behulp van eHerkenning? Dan heb je een erkende eHerkenningsmakelaar nodig om je aan te sluiten, te helpen met de implementatie en te adviseren over het kiezen van de betrouwbaarheidsniveaus. KPN is een erkende eIDAS- en eHerkenningsmakelaar en onze experts helpen je graag verder. Meer informatie over het aansluiten van je diensten op eHerkenning en eIDAS? Elke situatie is weer anders. In een persoonlijk gesprek gaan we dieper in op vragen als:
- Wat zijn de voordelen van eHerkenning voor jouw organisatie?
- Hoe kun je met eHerkenning je digitale dienstverlening vergroten en verbeteren?
- Wat betekent eHerkenning voor jouw organisatie, ben je verplicht het te gebruiken?
- Hoe richt je in jouw organisatie een proces in voor het aanvragen en beheren van middelen en machtigingen?
- Hoe ga je om met eHerkenning voor medewerkers die werkzaam zijn voor verschillende rechtspersonen binnen jouw organisatie?
Heb je interesse in het aansluiten van diensten op de KPN eHerkenningsmakelaar? Dan kan je contact met ons opnemen via eidinsidesales@kpn.com
Nadat je middel gereed is, ontvang je via het geregistreerde e-mailadres de factuur. De factuur komt niet uit naam van KPN zelf, maar staat op naam van Cannock Outsourcing B.V. Dat betekent dat je het bedrag overmaakt naar een rekeningnummer van Cannock, niet naar een rekeningnummer van KPN. Heb je een andere vraag over je factuur? Neem dan contact op met de servicedesk van Cannock.
Telefoon: 088 – 1168048
E-mail: eherkenning@cannock.nl
Bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00
De KPN eID Servicedesk helpt je graag
Chat met ons
08.00 - 18.00 uur
Bel met ons
Maandag tot vrijdag
08.30 - 17.30 uur
Mail ons
Reactie binnen 1 dag