Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent, kun je de onderstaande stappen doorlopen.
Je kan je simkaart direct via MijnKPN blokkeren.
Simkaart direct blokkeren
Bereikbaar blijven? Vraag na blokkade telefonisch of in de winkel direct een nieuwe simkaart aan.
Heb je geen MijnKPN? Bel dan gratis naar onze Klantenservice om je simkaart te laten blokkeren. Bellen kan ook vanuit het buitenland. Je betaalt het tarief voor bellen in het buitenland.
Onze klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Is je toestel gestolen? Doe zo snel mogelijk aangifte bij de politie, ook bij diefstal in het buitenland. Bewaar de bevestiging van je aangifte op je computer, deze heb je later nodig.
Is je telefoon gestolen en wil je hiervan online aangifte doen? Dat is niet direct mogelijk, omdat de sms die DigiD je stuurt op jouw gestolen telefoon binnenkomt. Vraag bij je provider eerst een nieuwe simkaart en plaats die in een andere telefoon. Nu kun je online aangifte doen.
Heb je intussen een andere telefoon met een nieuw nummer? Log dan eerst in bij DigiD en verander onder Mijn gegevens je nummer.
Lees daar alles over op onze schade aan je toestel pagina.
Lees in ons blog wat je kunt om je toestel zo in te stellen dat stelen weinig zin heeft. Is het dan toch gestolen? Volg je toestel en vind m terug.